1. Sipariş İptali
Müşteriler, siparişlerini kargoya verilmeden önce iptal edebilirler.
Siparişin iptali için müşteri, mümkün olan en kısa sürede Sefer Elektrik & Elektronik ile iletişime geçmelidir.
Kargoya verilmiş siparişlerin iptali mümkün değildir; bu durumda iade prosedürü uygulanır.
2. Cayma Hakkı
Müşteriler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Yönetmeliği gereğince, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkının kullanılması için ürünün kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
Cayma hakkı bildirimi yazılı olarak (e-posta veya yazılı başvuru) yapılmalıdır.
3. İade Süreci
Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünler, kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanmak üzere, Sefer Elektrik & Elektronik’e geri gönderilir.
Ürün teslim alındıktan ve iade koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra ödemeniz 14 iş günü içerisinde iade edilir.
Ürün hasarlı, eksik ya da kullanılmışsa iade kabul edilmez veya değer kaybı tutarı müşteriden tahsil edilir.
4. Ayıplı Mal İadesi
Ürün teslimatında veya kullanımında üretici kaynaklı bir kusur olması durumunda, müşteri ürünün iadesini talep edebilir.
Ayıplı ürünler, Sefer Elektrik & Elektronik tarafından ücretsiz olarak değiştirilir veya iade alınır.
Bu durumda kargo masrafları firmamız tarafından karşılanır.
5. İade Edilemeyecek Ürünler
Hijyen ve sağlık gereği açılmış ürünler (varsa)
Müşteri tarafından zarar verilmiş veya kullanılmış ürünler
6. İade ve Değişim Talepleri
İade ve değişim talepleri için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Talebiniz değerlendirildikten sonra gerekli yönlendirmeler yapılacaktır.