1. Sipariş İptali
-
Müşteriler, siparişlerini kargoya verilmeden önce iptal edebilirler.
-
Siparişin iptali için müşteri, mümkün olan en kısa sürede Sefer Elektrik & Elektronik ile iletişime geçmelidir.
-
Kargoya verilmiş siparişlerin iptali mümkün değildir; bu durumda iade prosedürü uygulanır.
2. Cayma Hakkı
-
Müşteriler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Yönetmeliği gereğince, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.
-
Cayma hakkının kullanılması için ürünün kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
-
Cayma hakkı bildirimi yazılı olarak (e-posta veya yazılı başvuru) yapılmalıdır.
3. İade Süreci
-
Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünler, kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanmak üzere, Sefer Elektrik & Elektronik’e geri gönderilir.
-
Ürün teslim alındıktan ve iade koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra ödemeniz 14 iş günü içerisinde iade edilir.
-
Ürün hasarlı, eksik ya da kullanılmışsa iade kabul edilmez veya değer kaybı tutarı müşteriden tahsil edilir.
4. Ayıplı Mal İadesi
-
Ürün teslimatında veya kullanımında üretici kaynaklı bir kusur olması durumunda, müşteri ürünün iadesini talep edebilir.
-
Ayıplı ürünler, Sefer Elektrik & Elektronik tarafından ücretsiz olarak değiştirilir veya iade alınır.
-
Bu durumda kargo masrafları firmamız tarafından karşılanır.
5. İade Edilemeyecek Ürünler
-
Hijyen ve sağlık gereği açılmış ürünler (varsa)
-
Müşteri tarafından zarar verilmiş veya kullanılmış ürünler
6. İade ve Değişim Talepleri
-
İade ve değişim talepleri için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
Talebiniz değerlendirildikten sonra gerekli yönlendirmeler yapılacaktır.