1. Sipariş İptali
- 
Müşteriler, siparişlerini kargoya verilmeden önce iptal edebilirler.
 - 
Siparişin iptali için müşteri, mümkün olan en kısa sürede Sefer Elektrik & Elektronik ile iletişime geçmelidir.
 - 
Kargoya verilmiş siparişlerin iptali mümkün değildir; bu durumda iade prosedürü uygulanır.
 
2. Cayma Hakkı
- 
Müşteriler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Yönetmeliği gereğince, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.
 - 
Cayma hakkının kullanılması için ürünün kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
 - 
Cayma hakkı bildirimi yazılı olarak (e-posta veya yazılı başvuru) yapılmalıdır.
 
3. İade Süreci
- 
Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünler, kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanmak üzere, Sefer Elektrik & Elektronik’e geri gönderilir.
 - 
Ürün teslim alındıktan ve iade koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra ödemeniz 14 iş günü içerisinde iade edilir.
 - 
Ürün hasarlı, eksik ya da kullanılmışsa iade kabul edilmez veya değer kaybı tutarı müşteriden tahsil edilir.
 
4. Ayıplı Mal İadesi
- 
Ürün teslimatında veya kullanımında üretici kaynaklı bir kusur olması durumunda, müşteri ürünün iadesini talep edebilir.
 - 
Ayıplı ürünler, Sefer Elektrik & Elektronik tarafından ücretsiz olarak değiştirilir veya iade alınır.
 - 
Bu durumda kargo masrafları firmamız tarafından karşılanır.
 
5. İade Edilemeyecek Ürünler
- 
Hijyen ve sağlık gereği açılmış ürünler (varsa)
 - 
Müşteri tarafından zarar verilmiş veya kullanılmış ürünler
 
6. İade ve Değişim Talepleri
- 
İade ve değişim talepleri için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
 - 
Talebiniz değerlendirildikten sonra gerekli yönlendirmeler yapılacaktır.
 
          
            
            
          
                          
  